Stam

De Stam!

Sinds januari 2006 bestaat de Stamgroep. De “Stam-groep” is de ‘oudste’  speltak binnen onze scoutinggroep. De leden van deze groep zijn minimaal 18 jaar oud.

Na de Explorers is het mogelijk om lid te worden van de Stam. Dit is een actieve groep binnen Scouting Silvolde. Samen met het bestuur organiseert de Stam verschillende activiteiten. Zij begeleiden de jongere Speltakken met bijvoorbeeld onze financiële acties, maar ook tijdens de Dodenherdenking in Silvolde.

De Stam kan niet alleen organiseren; zelf doen zij ook graag mee aan grote activiteiten. Een vossenjacht door heel Gelderland? Ieder jaar doet de Stam mee met de Jotihunt. Ook online is de groep actief tijdens het evenement iScout.

De groep is zelf verantwoordelijk voor het organiseren van een wekelijks programma en het kamp.

Wanneer?  Elke dinsdagavond

Hoe laat?   Van 19:30 uur tot 21:00 uur (en een aantal weekenden per jaar in verband met acties en evenementen!)

Leeftijd?    Vanaf 18 jaar

Zoek jij een actieve vrijetijdsbesteding?

Neem dan contact op met:

Gerben Pothoff